Klubmodul henter siden
Sommercamp uge 26
Tilmeldingsfrist er overskredet

Hørsholm Svømmeforening arrangerer Svømme Camp i sommerferien 2022 for alle børn i alderen 7-12 år, som er glade for vand og bevægelse!

Kom og vær med:

Mandag den 27. juni til fredag den 01. juli kl. 9.00 - 15.00 eller

Mandag den 01. august til fredag den 05. august kl. 9.00 – 15.00

Sammen med klubbens dygtige instruktører, får du 5 dage med masser af svømning, leg og sjov. Du vil få styrket din evner i vandet, og samtidig have fornøjelsen af, at være sammen med en masse andre vandglade børn. I løbet af ugen vil der være mange aktiviteter i svømmehallen. I vil være i vandet ca. 3 timer hver dag, med fokus på både svømmeteknik, livredning, leg og sjov med vand.

Det kræver ingen særlige svømme mæssige forudsætninger at deltage i vores Svømme Camp, men vi forventer, at du er vand tilvænnet, og kan klare omklædningen på egen hånd. Af sociale årsager, ser vi desuden gerne, at du kan tale og forstå dansk.

Du skal medbringe en drikkedunk og en stor sund madpakke, med det du plejer at spise i skolen. Vi holder nemlig lidt pauser i løbet af dagen, når sulten melder sig.

Hver dag mødes vi ved hovedindgangen til svømmehallen kl. 9.00 og siger godmorgen, hvorefter dagens program går i gang. De glade og trætte børn kan afhentes samme sted kl. 15.00.

Du behøver ikke at være medlem af svømmeklubben for at tilmelde dig vores Svømme Camp, du opretter blot en profil på http://www.hsvoem.klub-modul.dk/cms/TeamOverview.aspx og tilmelder sig den event som hedder ”Sommercamp uge 26 eller 31 ”.

Vi glæder os meget til fem dage sammen med dig og en masse sjov med vand!

Praktiske oplysninger

Medbring:

Stor sund madpakke, drikkedunk med vand, svømmetøj, svømmebriller, 2 håndklæder, tøj efter vejret.

Tilmeldte
28 /29