Åben konkurrencetræning

Kære forældre til et barn i Hørsholm Svømmeforening!

Vi vil gerne invitere Jeres barn til en ”Åben træning i konkurrenceafdelingen” onsdag d. 14/11 kl 17.30

Træningen er for børn som er født i 2007, 2008, 2009 og 2010, og som svømmer i Hørsholm Svømmeforening.

Den åbne træning vil tage cirka 45 min, med nogle af vores konkurrencetrænere. Den åbne træning er for de svømmere som gerne vil tage til konkurrencer med deres svømning, og se hvor hurtige de kan blive.

Konkurrenceafdelingen, er ikke et bedre tilbud end svømmeskolen - hvor dit barn svømmer nu – det et andet tilbud. Et tilbud som kræver en større indsats af både børn og forældre, da vores forventninger til Jer er større.

Vore konkurrenceafdeling består lige nu er cirka 80 svømmere i alderen fra 8 til 18 år, hvor små 20 svømmere af de ældste, deltager i mesterskaber på nationalt niveau, og enkelte har mål om at blive svømmere med internationalt niveau. Så drømmer dit barn om at blive den nye Pernille Bluhme eller Michael Phelps, kan dette være det første skridt på vejen.

Så tænker I dette kunne være noget for Jeres barn, og som familie er klar til at støtte op omkring dette, syntes vi I skal komme til den åbne træning – tilmelding via dette link

Til træningen, vil svømmerne som sagt prøve en træning med vores konkurrencetrænere, mens i forældre vil få en introduktion til afdelingen og vores forventninger til Jer. Så tilmelding til den åbne træning, gælder en svømmer med min, én forældre. Det er ikke muligt at deltage uden forældre.

Kravet for at kunne deltage, er at svømmerne kan være i vandet selv og trygt bevæge sig rundt uden brug af hjælpemidler. Vi vil være i det bassin hvor de ikke kan nå bunden.

Efter den åbne træning, vil vi invitere de svømmere som vi finder parate, til at starte i konkurrenceafdelingen. Dette vil vi fortælle mere om, til dem som møder op.

Hvis I har spørgsmål, er I velkomne til at kontakte undertegnede

På vegne er Hørsholm Svømmeforening.

De bedste hilsner
Best regards

Lars Lundegaard Madsen

Chef for konkurrenceafdelingen