Svømme Camp 2018
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Svømme Camp 2018

Hørsholm Svømmeforening arrangerer Svømme Camp i sommerferien 2018 for alle børn i alderen 7-12 år, som er glade for vand og bevægelse!

Kom og vær med:

Mandag den 06. august til fredag den 10. august kl. 9.00 – 15.00

Sammen med klubbens dygtige instruktører, får du 5 dage med masser af svømning, leg og sjov. Du vil få styrket din evner i vandet, og samtid have fornøjelsen af, at være sammen med en masse andre vandglade børn. I løbet af ugen vil der være mange aktiviteter i svømmehallen. I vil være i vandet ca. 3 timer hver dag, med fokus på både svømmeteknik, livredning, leg og sjov med vand. Hvis vejret er til det, går vi på stranden den sidste dag.

Det kræver ingen særlige svømmemæssige forudsætninger at deltage i vores Svømme Camp, men vi forventer, at du er vandtilvænnet, og kan klare omklædningen på egen hånd. Af sociale årsager, ser vi desuden gerne, at du kan tale og forstå dansk.

Du skal medbringe en drikkedunk og en stor sund madpakke, med det du plejer at spise i skolen. Vi holder nemlig lidt pauser i løbet af dagen, når sulten melder sig.

Hver dag mødes vi ved hovedindgangen til svømmehallen kl. 9.00 og siger godmorgen, hvorefter dagens program går i gang. De glade og trætte børn kan afhentes samme sted kl. 15.00.

Du behøver ikke at være medlem af svømmeklubben for at tilmelde dig vores Svømme Camp 2018, du opretter blot en profil på http://www.hsvoem.klub-modul.dk/cms/TeamOverview.aspx og tilmelder sig den event som hedder ”Svømme Camp 2018”.

Vi glæder os meget til fem dage sammen med dig og en masse sjov med vand!

Tid og sted:

Mandag den 06. august til fredag den 10. augsut kl. 9.00 – 15.00 i Hørsholm Svømmehal

Medbring:

Stor sund madpakke, drikkedunk med vand, svømmetøj, svømmebriller, 2 håndklæder, tøj efter vejret samt en T-shirt og et par shorts som må blive våde.

Pris:

1400 kr. pr barn

Tilmelding:

Tilmelding er bindende, og klubbens øvrige betalingsbetingelser er gældende. Hvis man bliver forhindret i at deltage, kan pladsen evt. videresælges til en anden svømmer i samme målgruppe, men i sådanne tilfælde SKAL Hørsholm Svømmeforening informeres. Deltagelsen kan ikke deles mellem to svømmere, så ét barn f.eks. deltager de første to dage, og et andet barn deltager de tre sidste dage.

Tilmeldingen skal ske via Hørsholm Svømmeforenings hjemmeside på www.hsvoem.dk

Vælg ”Svømmeskole”, ”Holdtilmelding” og klik på ”Gå til Klubmodul”. Her opretter du en gratis profil og logger ind. Når du er logget ind vælger du ”Event” og tilmelder dig eventen, ”Svømme Camp 2018”.

Alle børn får en T-shirt med klublogo, så husk at oplyse størrelse ved tilmelding.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 30431832. Find vores telefontider på hjemmesiden under ”info/kontoret” eller send en mail til os på mb.hskontor@gmail.com

Sidste frist for tilmelding er mandag d. 16. juli 2018.

Der er kun åbent for i alt 60 pladser til Svømme Camp 2018, så vent ikke for længe med at tilmelde dig!

Hørsholm Svømmeforening

16.07.2018